השקעה בנדל"ן בעזרת קרנות השקעה מוסדיות

השקעה בנדל"ן הייתה מאז ומעולם ערוץ השקעה יציב וחיובי אשר משך אליו משקיעים פוטנציאלים רבים, בין אם בעלי רקע עשיר בנדל"ן או משקיעים מתחילים, כמעט כולם מצאו את מקומם בשוק הנ"ל בצורה כזו או אחרת.

לימים הזדמנויות ההשקעה בנדל"ן החלו להתרחב גיאוגרפית וחברות השקעה רבות מציעות הזדמנויות השקעה מסוגים רבים, גדילת ההיצע החל דווקא ליצור אפקט הפוך על המשקיעים ואלו מחפשים להשקיע יחד עם גופים מוסדיים ומבוססים בעלי רישיון ממשרד האוצר.

על הגופים הללו והיתרונות של השקעה בנדל"ן דרכם ננסה לענות בשורות הבאות,

מהיכן נובע החשש להשקיע ללא גוף מוסדי

כפי שציינו קודם, הבהלה להשקעות נדל"ן בארץ ובעולם אילצה את חברות ההשקעה השונות להציע אפשרויות השקעה שונות ללא פיקוח, בקרה או היסטוריה של פרוייקטים מוצלחים.

יחד עם זאת, גופים רבים המציעים לציבור הרחב השקעה דרכם במיזמי נדל"ן בארץ ובעולם, אינם כפופים עדיין לחוקי הרגולציה, מה שמשאיר מקום גדול מדי לפרשנות בכל הנוגע לסעיפים בחוזה המשקיע, גובה דמי הניהול ודמי ההצלחה המקובלים, אחוז השתתפות ומעורבות הגוף עצמו בפרוייקט ועוד.

השקעה בנדל"ן דרך גוף מוסדי ומפוקח

בתי השקעות וגופי השקעה המתמחים בנדל"ן ומפוקחים על ידי משרד האוצר, אומנם איחרו מעט לחגיגה אך זה כמובן המחיר של גוף אשר לא מוותר על כל האישורים הרלוונטיים מהאוצר והרשות לניירות ערך (בהתאם לגוף עצמו וסוג העסקה).

השקעה בעזרת גוף מסודר ובעל רישיון בהחלט מקנה למשקיע שקט נפשי בכל הנוגע לשמירה על מסלול הכסף בין הרגע שהוא עזב את חשבון הבנק של המשקיע ועד הרגע שהוא חוזר בצורה של תשואה.

אחד מבתי ההשקעות הגדולים במדינה פנה להשקעות נדל"ן והקים חברת בת בשם אלטשולר שחם פרופרטיז , זוהי מציעה עסקאות פרימיום לנדל"ן, כאלו אשר בהחלט שמורות רק לגוף בולט ומוצלח כמו אלטשולר שחם.

פרופרטיז מבית אלטשולר שחם

אלטשולר שחם בחרה לקחת חלק בהשקעות בענף הנדל"ן על מנת להציע למשקיעים שלה אפשרות השקעה יציבה, ובטוחה כמה שניתן.

פרופרטיז הינה זרוע הנדל"ן של אלטשולר שחם, דרכה היא מבצעת השקעות בכספי העמיתים שלה, כחלק מהנכסים הבלתי סחירים בקופה ובמקביל מציעה למשקיעים כשירים לקחת חלק ישיר בעסקאות מסוימות.

מחלקת אלטשולר שחם נדל"ן מובילה את התעשייה בעיקר בצוות המחקר שלה אשר בעל גישה לפרוייקטים איכותיים במיוחד.

היתרונות של השקעה בעזרת פרופרטיז

ננסה לא להיכנס לפרטי פרטים מתוך כוונה לא לבחון פרויקט נקודתי אלה את היתרונות הכללים של אלטשולר שחם פרופרטיז.

נתחיל במותג העל, אלטשולר שחם, אין ספק שכאשר בית השקעות מוסדי ובעל רישיונות ממשרד האוצר, מציע לנהל כספים לטובת השקעה כלשהי, אנו יכולים להיות בטוחים שמסלול הכסף בהחלט יהיה בטוח ותחת חשבונות נאמנות.

בנוסף המערך התומך שעומד לרשות פרופרטיז כולל אנשי מקצוע במגוון רחב של תחומים והתמחויות, כאלו אשר הכרחיים על מנת להעניק שירות מקצועי ומסור ובעיקר ביטחון לכל המשקיעים.

קרקעות להשקעה הפכו להיות הטרנד הפופולארי בקרב משקיעים רבים, אך מה כלול בענף ההשקעות המורכב הזה?

אחד מאפיקי ההשקעות הפופולארים בישראל הוא השקעה בקרקעות לטובת פוטנציאל תשואה עתידית במקרה של הפשרת קרקעות

האם יש סיבה להשקיע בקרקעות בישראל כאשר ישנן הזדמנויות השקעה ברחבי העולם? מדוע משקיעים מחפשים להשקיע דווקא בישראל?

שוק הנדל"ן בישראל הוא אפיק פופולארי להשקעה בעלת פוטנציאל רווח גבוה בהרבה מאפיקי חיסכון רגילים. אחד מאפיקי ההשקעה שזוכים לפריחה כיום הוא רכישת אדמות חקלאיות.